avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Spitalizare persoana neasigurata
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Spitalizare persoana neasigurata

Buna ziua,

Situatia in care ma aflu e urmatoarea : tatal meu a devenit alcoolic in urma cu mai multi ani in urma unor evenimente familiale nefericite, acum doi ani si-a pierdut serviciul si de atunci nu i-a mai fost platita contributia la Casa de Asigurari de Sanatate si nu mai poate beneficia de servicii medicale gratuite. Starea lui de sanatate s-a inrautatit tot mai mult in ultima vreme si i s-a recomandat de mai multe ori internarea in spital pentru investigatii si tratament dar nu s-a putut.
As vrea sa stiu ce as putea face pt el pt a putea primi tratament. Am auzit tot felul de variante : medicul de familie spunea ca poate fi luat pe asigurarea mea dar eu sunt student si nu am venituri din salariu si am inteles ca asa nu se poate, o alta persoana spunea ca alcoolicii pot fi internati si fara asigurare dar n-am verificat si nu prea imi vine sa cred.
Nu stiu alta solutie in afara de plata asigurarii din urma si de aceea va rog sa-mi recomandati o alta solutie, daca exista, care sa implice costuri cat mai mici.

Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: sclify , utilizator 00:47, 3 Noiembrie 2009
Din pacate, nu cred ca exista o alta solutie.Speram sa revina si colegii cu sugestii.
In primul rand multumesc pt raspunsul rapid.
In cazul in care trebuie platita asigurarea, trebuie platita de la data la care a incetat calitatea de asigurat sau doar pe un numar de luni in urma si in avans ? Se plateste si penalizare ? Intreb ca sa stiu cam la ce suma sa ma astept.
Tot din urma cu penalizari... In avans, nu.
Ar insemna cam echivalentul a vreo 2-3 nopti dde spitalizare...
Daca este o urgenta nu mai conteaza asigurarile de sanatate.
Depinde cum este inteleasa urgenta.