avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 663 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor Contabili autorizati
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

Contabili autorizati

Sunt inginer. Am urmat cursuri de contabilitate la nivel general la o firma care mi-a eliberat un fel de diploma avizata de ANOFM. Am efectuat contabilitatea primara si am intocmit bilanturi si declaratii fiscale, fara drept de semnatura, la 3 S.R.L.- uri de mai multi ani. As dori sa ma inscriu la un examen de anul acesta organizat de CECAR, pentru a obtine dreptul de semnatura. Este posibil ? In ce conditii si cum ma puteti ajuta cu o bibliografie minimala ?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 19:18, 6 Mai 2012
Bibliografia pentru examenul sustinut anul trecut o puteti citi aici:
[ link extern ]

Accesul la profesia de Expert contabil si Contabil autorizat se face conform Ordonantei Guvernului nr. 65/1994, republicata, parcurgand urmatorii trei pasi:
1. Promovarea examenului de acces la profesie (Regulamentul examenului de acces) in urma caruia se obtine Certificatul de promovare a examenului de acces (care da dreptul posesorului sau de a se inscrie la stagiu);
2. Efectuarea unui stagiu de 3 ani (Regulamentul de stagiu);
3. Promovarea examenului de aptitudini in urma caruia se obtine calitatea de Expert contabil si Contabil autorizat.

ORDONANŢA Nr. 65 din 19 august 1994 *** Republicată
privind organizarea activităţii de expertiză contabilă şi a contabililor autorizaţi*)
[ link extern ]


Sursa: [ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce trebuie sa fac sa ajung membru ccecar? analici analici Buna ziua ce trebuie sa faca un contabil autorizat sa devina membu CCECAR? Multumesc (vezi toată discuția)