Aş avea nevoie de câteva lămuriri legate de demersurile care se pornesc în mod obişnuit atunci când se constată că administratorul a furat din fondurile asociaţiei de proprietari / locatari.
În cazul meu, a trecut un an şi jumătate de la descoperirea furtului şi de la schimbarea administratorului, dar nu s-a rezolvat nimic. Cred că s-a făcut un audit, însă nu înţeleg din ce spun noul administrator şi noua preşedintă dacă s-a deschis sau nu dosar în vederea recuperării datoriei, dacă da, în ce fază se află ş.a.m.d. Pentru că nimic nu mai este clar, aş dori să aflu dintr-o sursă sigură care sunt căile legale pe care asociaţia poate încerca recuperarea fondurilor lipsă, odată încheiat auditul.
din cite am inteles, s-a facut o expertiza contabila la asociatie, expertiza care a fost solicitata de o anumita persoana.
noul presedinte trebuie sa se intereseze de stadiul anchetei si, in urma verdictului acestei expertize contabile, sa faca reclamatie la politie pentru urmarire penala impotriva administratorului si presedintelui (acesta este raspunzator si el de paguba creata de administrator) si recuperarea pagubei de la acestia.
presedintele este reprezentantul legal al asociatiei si el trebuie sa inceapa aceste demersuri la organele competente
Admin blocului
doar_eumike
SCHIMBARE COMITET EXECUTIV SI ADMIN IN CADRUL UNEI ASOCIATII DE PROPRIETARI
Buna,
acum 2 sapt. adunarea generala formata din proprietarii a 2 blocuri ... (vezi toată discuția)