avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 370 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensia de urmas
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensia de urmas

Buna ziua
As avea si eu nevoie de niste explicatii,sunt disperat...
Sunt elev (am 18 ani)si in urma cu 10 ani mi-a murit tatal , am facut pensie de urmas dupa acesta si cea care putea sa ridice pensia era mama. Mai am o sora care este la facultate (are 21 de ani ) .In urma cu 3 luni si mama mea a murit si mi s-a spus ca nu pot ridica pensia pentru ca ea era reprezentantul legal dar pe cuponul de pensie apare numele surorii mele si c.n.p-ul acesteia si postarita nu a vrut sa ne de-a pensia ... imi poate explica cineva daca numele surorii mele indica faptul ca este imputernicita sa ridice banii ? sau cum sta treaba ? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: MANUELA CHIOREAN , Consultant resurse umane 12:34, 21 Iunie 2012
Va trebui sa mergi urgent la casa de pensii unde se afla in evidenta dosarul de pensie, cu actele tale - buletin, certificate de deces, cupon de pensie - pentru a vedea exact cum s-a instrumentat dosarul pensiei de urmas. Pana sa implinesti varsta de 18 ani, era firesc sa fie intocmite actele pe numele celor majori indreptatiti sa primeasca pensia, dar acum poti solicita pensia pe numele tau.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie urmas copil palsecam palsecam Sotia mea a decedat pe 6 februarie, curent. Avea o vechime in munca de 16 ani. Fiul meu, elev in clasa a XI-a, implineste saptamana viitoare 18 ani. Poate ... (vezi toată discuția)
Succesiune sora Tudor! Tudor! Buna ziua, In decembrie 2018 a murit o sora de-a mamei (ramasa singura-sotul ei murise cu multi ani in urma, nu aveau copii)- insa mai avea 4 frati in viata ... (vezi toată discuția)