avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infin?are CMI -stomatologie
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infin?are CMI -stomatologie

o situație mai dificilă , rog ajutor
Sunt medic dentist care a lucrat doar angajat cu carte de muncă , dar mi-am gasit o clinica unde aș putea sa lucrez cu contract de colaborare pe procente clinica nu vrea sa angajeze pe nimeni , pentru a face contract de colaborare am nevoie de CMI , am actul de infintare de la Colegiul Medicilor , dar DSP-ul nu accepta contractul de colaborare ca dovada de spatiu , eu doresc sa -mi infintez CMI-ul pe spațiul autorizat al clinicii ei avand contract de inchiriere pe spatiul respectiv cu clauza ca nu pot subinchiria sau da in comodat ei sunt avizati si autorizati de DSP . DSP-ul îmi zice ca nu pot infinta un CMI in cadrul unui SRL si ca prin contract de colaborare nu reiese ca clinica respectiva imi asigura spatiul aparatura si materialele necesare chit ca asta scrie in contract , Va rog daca ati mai intalnit astfel de situatii sa mă ajutați ce e de făcut ?
multumesc
Cel mai recent răspuns: stan camelia , utilizator 20:37, 10 Iulie 2012
Contractul de colaborare nu poate tine loc de contract care sa ateste stabilirea unui sediu profesional, adica nu poate sa substituie un contract de comodat sau de inchiriere, DSP are dreptate in acest caz.
Avand in vedere ca clinica nu are drept de a subinchiria, alta varianta nu prea aveti decat sa incheiati cu proprietarul de drept al cladirii in care functioneaza clinica un contract de comodat (este un contract cu titlu gratuit), in acest fel facand dovada detinerii unui spatiu unde va desfasurati activitatea.
Pentru infiintarea unui CMI va trebuie in primul rand dovada de spatiu(comodat, chirie). Dupa ce aveti aceasta dovada trebuie sa va inregistrati in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale.