La nivel de institutie exista 2 proiecte cu finantare comunitara, ajunse intr-o anumita faza. Persoana care s-a ocupat si-a dat demisia, iar in structura n-avem nici un specialist in proiecte, iar personalul existent nu se pricepe. Conducerea doreste reluarea legaturii cu persoana plecata, dar nu am identificat nici o modalitate legala de a-l face parte la munca si plata. Va rog, ajutati-ne! Ce putem face? Ori prin acea persoana, ori prin orice alta modalitate legala de continuare a proiectelor.
Angajarile, dar si contractele de colaborare, prestari-servicii cu un tert specializat pe problema dvs?
Edit/ Nu vad cum puteti sa il obligati pe fostul angajat sa participe la proiect. Daca deceda, ce faceati? Lucrati cu altcineva...
Din cate vad eu, problema dvs. tine de finantator si de posibilitatea de a modifica pe cine platiti, iar finantatorului trebuie sa i se explice motivul pentru care a intervenit o modificare fata de proiectul initial.
Conventia civila
depeta
Buna ziua!
Va trebui sa plec in concediu de studii timpt de 4 / 6 luni si trebuie sa aduc inlocuitor pe locul meu.
Am inteles de la biroul de resurse umane ... (vezi toată discuția)