avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 627 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... studii superioare la asistenti medicali
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

studii superioare la asistenti medicali

:training:Sunt asistent medical cu studii posliceale si lucrez in blocul operator compartiment anestezie.Totodata sunt si in anul 4 la Medicina Sectia Asistenta Medicala.
As vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva daca terminarea facultatii va aduce vreun folos material la salariu(legea salarizarii spune ca da,dar nimic in plus) si daca studiile superioare la zi sunt considerate vechime in munca?
Este cineva intr-o situatie asemanatoare?:D
Cu multumiri,
Cel mai recent răspuns: stelarman , utilizator 18:03, 13 Ianuarie 2009
Cu ceva ani in urma la finalul facultatii aveati acea perioada trecuta ca vechime in munca. In acest moment perioada facultatii in sine se considera vechime in munca in momentul pensionarii pentru limita de varsta, in rest nu.
La finalul facultatii veti primi ceva bani in plus la salariu, dar pana terminati facultatea cine stie ce se va mai schimba (ca de....traim in Romania)
Perioada in care asiguratul a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora este considerata perioada asimilata si se ia in calcul la stabilirea stagiului de cotizare in vederea pensionarii.
Daca in aceasta perioada ati realizat stagii de cotizare obligatorii - de exemplu, ati avut c.i.m. - atunci perioada care se ia in calcul este cea in care ati avut c.i.m.