avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 393 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia pentru cresterea copilului.ONG 1682/2008
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia pentru cresterea copilului.ONG 1682/2008

Buna ziua, ma numesc Ignatescu Mirela-Alina sunt din Craiova si sunt studenta in anul 4 de studiu la Facultatea de Medicina Generala din acelasi oras.Am un baietel in varsta de 4 luni,adica s-a nascut in septembrie 2008. La o luna dupa ce s-a nascut baiatul meu a aparut ordonanta de urgentza 1682/2008 in care prin mass media se spunea ca si mamele studente vor beneficia de cei 600 Ron .
Vreau si eu sa stiu daca pot beneficia sau nu de aceasta indemnizatie..
am citit ordonanta am sunat la directia muncii si nimeni num-a lamurit..
eu pe plan juridic adica am citit 1682/2008 dar nu pot sa zic ca am inteles..
va rog frumos daca ma poate lamuri cineva..
multumesc
Cel mai recent răspuns: romascanu , moderator 17:26, 12 Ianuarie 2009
NORMELE METODOLOGICE de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului
nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului
La articolul 4 alineatul (7), literele j), k) si o) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"j) a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora cu examen de licenta sau de diploma organizat in prima sesiune. In sensul dispozitiilor art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, se ia in considerare intervalul cuprins intre ziua in care incepe si ziua in care se sfarseste fiecare an universitar, in conditiile legii;
Cred ca aici va puteti incadra. Succes!
Nu sunati la directie, CERETI in scris sa vi se acorde dreptul.