avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... adeverinta medicala
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

adeverinta medicala

Buna ziua
De unde se poate obtine adeverinta medicala necesara pentru depunerea dosarului la ANOFM (somaj neindemnizat) si care ar fi costul aproximativ al analizelor avand in vedere faptul ca persoana in cauza este neasigurata medical.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 17:01, 30 Iulie 2012
Adeverinta medicala se obtine de la medicul de familie in a carei evidenta v-ati aflat.Nu stiu insa cine v-a solicitat analize medicale pt. dosar,dupa cate stiu asa ceva nu este necesar.
Adeverinta medicala ar trebui sa va fie eliberata gratis,dar sunt medici de familie care taxeaza eliberarea acesteia,tariful este afisat eventual la cabinetul medicului respectiv.
Asa cum a spus si colega mea ondino, adeverinta se obtine de la medicul de damilie la care persoana este inscrisa. La cei mai multi medici de familie tariful este 0 pentru asa ceva, insa am intalnit si doctori care percep diferite sume pentru orice act le soliciti.
Eliberarea de adeverinte medicale face parte din lista serviciilor medicale "de suport "pe care medicii de familie sunt obligati sa le faca chiar si pt. persoanele neasigurate,fara plata.
Cu toate acestea sunt f. multi medici de familie care taxeaza si acest serviciu cu minim 5 lei.....
ondino a scris:

Eliberarea de adeverinte medicale face parte din lista serviciilor medicale "de suport "pe care medicii de familie sunt obligati sa le faca chiar si pt. persoanele neasigurate,fara plata.
Cu toate acestea sunt f. multi medici de familie care taxeaza si acest serviciu cu minim 5 lei.....


Din pacate exista si astfel de medici de familie ... chiar nimeni nu ii controleaza?
Teoretic ar trebui sa fie controlati,dar controlul se produce de cele mai multe ori doar in