avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 189 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Inscriere la doctorat in timpul concediului de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Inscriere la doctorat in timpul concediului de maternitate

Sunt medic rezident anul I si as dori sa stiu daca anul viitor(octombrie 2013) pot sa ma inscriu la doctorat, in conditiile in care din iulie 2013 voi fi in concediu de ingrijire al copilului.
Mai exact, pot sa-mi incep doctoratul fara sa-mi inchei concediul de ingrijire? Pot fi doctorand, fara a revenii la spital?
Mentionez ca oricum din ianuarie 2014 intentionez sa ma intorc si la servici, adica la 3 luni practic dupa inceperea doctoratului, insa ma intereseaza daca ma pot inscrie in 2013 sau abia in 2014 pot sa incep doctoratul, dupa ce mi-am intrerupt concediul de ingrijire?
Cel mai recent răspuns: madalina_petrut , utilizator 16:59, 3 Octombrie 2012
1. Daca pe perioada de doctorat nu veti avea bursa nu e nici o problema.

2. Daca veti avea bursa aceasta este asimilata veniturilor din salarii si va trebui sa suspendati indemnizatia pentru CCC, deoarece bursa doctorala face parte din veniturile care se iau in calculul indemnizatiei pentrui CCC.

3. Iata ce spune Ordinul MMFPS 1474/2011:

Situatie:
Situaţia persoanei care în cele douăsprezece luni de eligibilitate a avut calitatea de doctorand şi pe această perioadă a beneficiat doar de bursa doctorală. Ce venituri sunt luate în calcul la stabilirea cuantumului indemnizaţiei pentru creşterea copilului şi cum se calculează aceasta?

Solutie: