avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divort dificil ? Un tata alcoolic, o mama bolnava si ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divort dificil ? Un tata alcoolic, o mama bolnava si un apartament de impartit

Cum sa procedam in urmatoarea situatie ?

Eu am 22 de ani, sunt student dar si muncesc, mama este bolnava si are nevoie de liniste, deci trebuie sa ramana cu mine.
Cu tatal, alcoolic si somer de peste 4 ani, nu prea se poate vorbi, comportamentul lui este foarte schimbator si poate deveni chiar violent daca se insista in a purta o discutie cu el.

In consecinta, daca mama il anunta ca vrea divort, clar nu se va mai putea trai sub acelasi acoperis ( pana se vinde apartamentul ). Adica, daca acum se manifesta cum se manifesta, daca ar fi sub decizia divortului ( daca va ramane singur, isi va pierde sursa de bani de tigari si bautura ) nu putem decat sa banuim ce va face.

Varianta 1:
Eu si mama ne mutam cu chirie intr-un apartament pana la finalizarea divortului si pana cand se vinde apartamentul.
Problema e ca, daca el ramane in apartament, cum va putea fi acesta vandut, caci el poate fi beat sau chiar treaz, dar violent, si poate goni potentialii cumparatori.

Varianta 2:
Normal ( si de bun simt ) ar fi sa plece el, nu ?
Astfel n-am intampina problemele din Varianta 1 cu potentialii cumparatori.
Se poate face ca el sa plece si sa nu primeasca chei de la casa, ci doar banii dupa vanzarea apartamentului ?

Intrebare:
Exista posibiltatea ca el sa primeasca o suma fixa, cum ar fi 6-700 mil lei vechi ? Deoarece dupa estimarile mele apartamentul ar putea fi vandut pe cel putin 1.7 miliarde lei vechi, iar el nu merita jumatate din bani, plus ca eu si mama vom avea nevoie de un apartament de 2 camere, nu de una, cum va avea el.