avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1799 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Sfat Firma
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Sfat Firma

Buna ziua,

Sunt nou pe forum si am venit cu o mica rugaminte de a ma ajuta cu un sfat.

Mai intai as vrea sa salut si sa multumesc anticipat!

Paul ma cheama, am 29 de ani, sunt inginer commissioner internationl electro-mecanic si sincer as vrea sa imi deschid propria firma in Romania.

As vrea sa incep cu ceva mai light, local in orasul de unde sunt. Firma ar fi Instalatii Electrice de joasa/medie/inalta tensiune/service/automation (tot ce tine din acest punct de vedere).

Pentru ca nu sunt la curent cu legile as vrea sa va intreb (in cazul in care puteti sa imi dati un sfat):

- Autorizatia ANRE: am pe cineva care ma poate ajuta cu ea, lucreaza in domeniu de mai bine de 30 de ani. Ce fel de contract as putea face sa nu creez probleme nici mie si nici lui?

- Se poate optine fonduri europene pentru firma noua pe acest domeniu? (mentionez ca am nevoie de aparatura pentru a desfasura activitatea).

- In experienta mea, am reusit sa cumpar diferite aparate de masura (lucrand in domeniu). Se pot introduce in inventarul firmei?

- Daca mai aveti un sfat, oricat de mic este el, as fi foarte recunoscator.

Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 07:48, 30 August 2013
1. Puteti desfasura activitatea daca angajati persoana cu autorizatie ANRE. Pentru lucrari MT/IT se solicita autorizarea pe categoriile respective. Recomand sa citii Regulamentul pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice”.
[ link extern ]
2. anul acesta nu cred ca sa mai fie fonduri pentru acest cod CAEN, dar din 2014 puteti accesa mai multe programe.