avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... Impozite/taxe care se aplica freelancerilor
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

Impozite/taxe care se aplica freelancerilor

Salut,

Am inceput de curand sa lucrez ca si freelancer prin site-ul ca RentACoder, GetAFreelancer etc.

Pe aceste site-ul niste "buyeri" posteaza proiectele iar cei interesati liciteaza. La terminarea proiectului clientul trimite banii pe paypal sau in contul bancar.

Ma intereseaza daca este vreo problema din punct de vedere legal? Trebuie sa declar ceva, si daca da, unde trebuie sa declar?

Vreau sa fiu in legalitate, insa nu as vrea sa fac SRL si nici macar PFA, pentru ca nu se stie cat o sa practic acest "sport".

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: manu_manu2114 , utilizator 20:49, 12 August 2011
As fi foarte interesat si eu de un raspuns la treaba aceasta. Eu am fost la un notar, care nu a stiut sa-mi zica mare lucru - cum sa gasesti raspunsuri in felul acesta?. probabil nu am apelat la cineva care sa stie ceva.

@illuvator: din ce m-am interesat, o declaratie 201 ar trebui depusa.

Dar nu stiu exact daca e bine/destul. Totodata, avand in vedere ca poti primi banii in paypal, cand ar trebui declarati? Cand ii torni la tine in cont ( la o banca din RO sa zicem), sau e ok si din paypal? Am observat ca cei cu AdSense printeaza un print-screen ca si dovada. Deci ar fi ok sa mutam banii in contul din banca din RO, si apoi sa dovedim printr-un extras de cont veniturile? Sau intre timp daca suma e mare vine fiscu si poc, nici macar n-am avut timp sa trimit declaratia?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură