avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Lipsa de raspuns la cerere scrisa
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Lipsa de raspuns la cerere scrisa

Va scriu cu rugamintea de a ma sfatui ce sa fac. Sunt medic chirurg, salariat al unei institutii sanitare. Pe data de 22.08.2013, impreuna cu alti 4 colegi, am depus fiecare cate o cerere la secretariatul institutiei respective (avand fiecare numar de inregistrare si solicitand cate o xerocopie pentru fiecare solicitant in parte) prin care am solicitat incadrarea prin integrare clinica in sectia Chirurgie a institutiei respective. Desi au trecut mai mult de 45 de zile, nu am primit niciun raspuns scris. Va rog sfatuiti-ma ce pasi trebuie sa urmez in continuare. Cel mai mult ma irita dispretul institutiei fata de salariati, nu caracterul favorabil sau nefavorabil al raspunsului posibil. Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:18, 20 Octombrie 2013
Fie staruiti la nivelul unitatii sa vi se raspunda,fie sesizati oficial esalonul superior
Legea nr.554/2004 prevede :
Art. 1. - (1) Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim şi repararea pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât privat, cât şi public.
....