avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 380 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Inscriere examen grad principal - asistent medical ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Inscriere examen grad principal - asistent medical generalist 2013

Buna ziua,
Lucrez ca asistent medical generalist la Serviciul Informatica si Statistica Medicala in cadrul unui spital.
In martie 2007 m-am angajat pe post de registrator medical, iar in noiembrie 2007 am trecut pe post de asistent medical generalist in urma unui examen, fiind anuntata ca atunci cand voi realiza 5 ani de experienta voi putea da examenul de grad principal pentru asistent medical generalist. Va rog frumos sa imi spuneti daca pot participa la Examenul de grad principal - asistent medical generalist organizat pe 12 decembrie 2013, daca pe adeverinta de vechime este stipulat ca lucrez ca asistent medical generalist la Serviciul Informatica si Statistica Medicala. Mentionez ca anual imi indeplinesc conditiile de membru OAMGMAMR.

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra in cel mai scurt timp deoarece perioada de inscriere este pana pe 29 noiembrie.



Ultima modificare: Vineri, 22 Noiembrie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:54, 24 Noiembrie 2013
De regula, atfel de examene se organizeaza pe posturi libere, existente in schema de personal a institutiei respective. Examenele se anunta din timp, prin afisare la sediul institutiei si dupa caz, in presa. Se depun dosare cu documente necesare pentru a fi admis la concurs. Dosarele se verifica si se comunica concurentului daca este admis sau nu la examen/ concurs pentru ocupare post.
Este posibil ca postul pe care il vizati sa fie intr-un sistem medical, unde se practic zilnic activitatea de asistent medical generalist in salon/ dispensar/ cabinet medical, etc.