avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Acordare indemnizatie de delegare si decontare ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Acordare indemnizatie de delegare si decontare transport

Lucrez ca functionar public in Bucuresti si am fost delegat in Giurgiu,unde imi desfasor activitatea si in prezent.Pe perioada delegarii,am fost trimis la un curs de perfectionare la Iasi.
Intrebarea este care din cele doua unitati (Bucuresti sau Giurgiu) se ocupa de decontul transportului cat si cel de acordare a indemnizatie zilnice?
Cel mai recent răspuns: Camelia Popa , utilizator 10:33, 19 Mai 2017
intrebare, delegat sau detasat?
Cea din Bucuresti cu care aveti incheiat raport de serviciu.
Raspuns: delegat.Am precizat clar in primul mesaj ca sunt delegat,domnule danflorinmihai.
Va multumesc pentru raspuns,domnule freelis,Dar as dori si niste prevederi legale,caci in felul asta am ajuns sa ma plimb de la un birou la altul fara sa rezolv problema.
Ultima modificare: Vineri, 23 Mai 2014
emynem07, utilizator
HOTÃRÂRE nr. 1.860 din 21 decembrie 2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului

ANEXÃ

DREPTURILE ªI OBLIGAŢIILE personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului

ART. 44
Cheltuielile de delegare se suportă, de regulă, de către unitatea din care face parte persoana.