avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbare din functie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbare din functie

Buna ziua.
Din data de 20.03.2014 sunt in concediu medical pentru o operatie complicata.
In data de 18.02.2014 in urma evaluarii anuale a personalului (fiind societate cu capital de stat, din subordinea consiliului judetean), nota finala acordata a fost stabilita cu rea intentie de catre directorul tehnic, asa ca am contestat-o in termenul legal, contestatie formulata catre directorul general (contestatia a fost inregistrata dar a fost distrusa sau nu neprezentata dir. gen!!).
Dupa primirea raspunsului nemultumitor si fara a tine cont de contestatia mea si peste termenul legal stabilit pentru rezolvarea contestatiei (de 5 zile de la data de 18.02.2014), tocmai in luna mai, am actionat in judecata angajatorul in termen de 30 de zile.
Am contestat :
-nerespectarea tuturor termenelor stabilite prin decizie interna atat pentru stabilirea notei de evaluare cat si de formulare a contestatiei cat si
-neluarea in calcul a contestatiei (a fost distrusa, eu avand exeplarul nr. 2 aflat in posesia mea, cu nr. de inregistrare de la secretariat!!).
INTREBARI:
1. se poate face de catre angajator schimbarea din functia de sef birou (in baza evaluarii nefavorabile), cu toate ca sunt in concediu medical si cu actiune de cerere de chemare in judecata depusa de catre mine?
2. actiunea din instanta anuleaza pana la o decizie finala si irevocabila a Tribunalului, evaluarea facuta de seful meu?