Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am o societate de confetii si am umparat de la o persoana fizica un utilaj second-hand. Nu am facut atunci nici un act cu d-na respectiva. As vrea sa inregistrez acest utilaj in contabilitate. Cum pot proceda? Un contract de vanzare-cump neautentificat la notar este suficient? Sau mai trebuie si alte acte? Sau se poate sa-l inregistrez cumva ca aport in societate?
Adica numai cu borderou...scuze. Ar trebui si un contract de vanzare-cump, dar dilema mea e daca trebuie autentificat si daca mai are nevoie si de alte acte in spate....
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.