avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 208 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Telefon cumparat...defect
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Telefon cumparat...defect

Salutare,

Am si eu un prieten ce are o problema dar nu mai are acces la internet.
Mai jos gasiti sesizarea lui pe care a facut-o la opc.
Credeti ca are vreo sansa?
Va foarte multumesc.


Buna seara, Ma numesc xxx Ionut. Posesorul telefonului mobil despre care va voi detalia mai jos. In data de 07.08.2013 am cumparat de la .... telefonul Orange San Remo la tip-ul de abonament Cangur 9 iar dupa aproximativ 3 luni de zile am avut o problema cu telefonul si a trebuit sa fie schimbat display-ul. Dupa o saptamana am ridicat telefonul de la service si cand am ajuns acasa am constatat ca telefonul era tot defect. In urmatoarea zi am fost pentru a doua oara la service si dupa o saptamana am ridicat telefonul cu aceeasi problema. Apoi telefonul a mai fost dus in service de inca 4 ori cu diferite probleme. Dupa ce am fost pus pe drumuri de atatea ori am decis impreuna cu cei de la Orange ca nu mai avem ce sa-i facem la telefon si trebuie sa se faca o stornare sau inlocuire. Decizia mea a fost sa pastrez acelasi model, din pacate cei de la ..... au spus ca nu-l mai au, asa ca am decis impreuna sa facem o stornare si sa platesc diferenta pentru achizitionarea unui nou telefon. In data de 9.8.2014 am ales sa achizitionez un telefon nou Orange Rono. Toate bune si frumoase pana am ajuns acasa. Atunci cand am navigat pe el am observat cu stupoare ca si acest telefon(desi este mai performant si nou) este defect. In data de 11.08.2014 am fost din nou la ........ pentru a le prezenta produsul pe care mi l-au vandut cu defect pentru a rezolva problema intr-un mod amiabil si pe cale rapida. Dupa constatare, baiatul de la..... a observat defectul si a decis sa-mi inlocuiasca telefonul pe loc cu acelasi model. Din pacate cel expus + altul sigilat aveau aceeasi problema. Observand ca cei de la .... nu au un telefon nou care sa corespunda cerintelor pe care ei le prezinta la vanzare si pe care eu am platit iar singura solutie oferita de ei este sa-mi ofere un alt telefon mai slab sau un alt telefon + diferenta. Acest lucru nu l-am acceptat deoarece si pentru acest telefon pe care l-am achizitionat pe 9.8.2014 a trebuit sa dau aproximativ 200 ron in plus. Dorinta mea este sa mi se ofere un telefon nou care sa functioneze exact ca in cartea tehnica fara a mai oferii vreun ban in plus sau a mai schimba telefonul. Doresc sa mi se ofere un telefon la fel, nou si functional. Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 13 August 2014
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: incepatorul12 , utilizator 11:09, 14 August 2014
Ametitoare cererea spre sfarsit :)
Nu ii poate obliga ANPC sa-i dea unul mai performant la acelasi pret, telefon mai scump fara achitarea diferentei poate primi doar daca vrea comerciantul.

Poate renunta la contract daca nu va primi tipul de telefon care este in oferta.
Ultima modificare: Miercuri, 13 August 2014
Ares-3, moderator
Respectam dorinta dv
Trebuie sa acceptati ca fiecare operator de telefonie mobila,detine si promoveaza o anumita strategie de marketing si de management in interesul propriu ,dar...nu poate fi facut raspunzator pentru produsele pe care le comercializeaza in cadrul campaniilor de promovare a anumitor generatii de telefoane
Avand in vedere diversitatea de aparate si fluenta de modele la fiecare campanie de promovare exista un numar limitat de aparate-care pot detine inclusiv defectiuni ca si autoturismele
Ramane sa solutionati amiabil cu unitatea care a comercializat produsul sau in instanta
Nici OPC nu poate obliga comerciantul sa modifice numarul produselor din fiecare campanie,eventual aplica acestuia o amenda si comunica reclamantului un raspuns sec-care nu il multumeste pe acesta
@inceptorul12

Povestea asta para cam "cusuta cu ata alba". V-au trecut prin mana 3 telefoane noi.. toate defecte. A naibii situatie! Apoi cum se face ca nu mai au in stoc primul tip de telefon? Nu se mai fabrica, sau ce? Aveti, binenteles varianta sa luati un telefon mai scump cu achitarea diferentei de bani... Numai sa nu dati peste inca un telefon defect - ar fi al 4 lea... la o prima strigare.

Va dati seama ca nu va pot oferi un telefon mai scump la aceiasi bani pe care i-ati dat pe primul telefon.
Ultima modificare: Miercuri, 13 August 2014
kres, utilizator
Multumesc baieti.
I-am transmis sfaturile voastre.

O zi minunata.

topicul poate fii inchis.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefon mobil MihaiS123 MihaiS123 Buna ziua, Am un telefon mobil destul de scump la care s-a defectat displayul in primul an din cei 2 ani de garantie. L-am trimis la service si e acolo de 4 ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil MihaiS123 MihaiS123 Buna ziua, Am un telefon mobil destul de scump la care s-a defectat displayul in primul an din cei 2 ani de garantie. L-am trimis la service si e acolo de ... (vezi toată discuția)
Garanție telefon GeorgePopa GeorgePopa Bună seara, Am cumpărat recent un telefon de la o firma de telefonie mobila. După o lună de utilizare am spart display-ul. Pentru modelul meu de telefon, ... (vezi toată discuția)