avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 190 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Continuitate invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Continuitate invatamant

Am si eu o intrebare.
Sunt profesor suplinitor de cca 2 ani pe postul unei persoane plecate in strainatate de 6 ani! Acum 2 ani am dat examenul de titularizare si am obtinut o note de 8.

Mi s-a spus ca postul meu este rezervat, iar persoana poate veni oricand doreste.

As dori sa stiu ce conditii sunt necesare pentru a-mi pastra acest post, avand in vedere ca titulara nu a dat nici un semn ca doreste sa revina de la 1 septembrie.

Cel mai recent răspuns: reluqqqqq , utilizator 10:00, 28 August 2014
Nu puteti sa pastrati acest post, nu e al dv. Daca sunteti titulara, va puteti datasa pe el, daca sunteti suplinitoare, puteti sa-l solicitati la repartizare. De pastrat nu poate fi vorba atata vreme cat exista un titular.
pe mine ma interesa sa raman pe acel post, sigur nu definitiv, ci pana la revenirea titularei !! ce ar trebui sa fac?
Trebuia sa va dea continuitate, daca indeplineati conditiile.
Daca v-ati titularizat pe un alt post, puteti solicita detasare sau directorul sa solicite detasare in interesul invatamantului.
Daca sunteti suplinitor fara continuitate si fara definitivat, nu prea stiu ce sa va zic, pentru ca nu inteleg daca ati solicitat sau nu post la repartizare sau v-ati mai prezentat la concurs anul acesta.
Sunt suplinitor fara def. eu la repartitia din 2012 am luat 8 si am solicitat exact acest post. anul trecut m-au trimis la inspectorat cu decizia consiliului de administratie pt continuitate, si astfel am mai stat pe acst post un an.
dar anul acesta mi-au spus ca nu am aceasta decizie.
dar in decizia de repartitie a inspectoratului din 2013 se specifica ca voi fi pe acest post pana la revenirea titularului sau pana la sfarsitul anul scolar. acest sau ma confuzeaza!