avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Ce facem daca se strica un obiect care e inca in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Ce facem daca se strica un obiect care e inca in garantie dar nu il primim reparat si nici nu primim banii inapoi?

Buna seara!
Sun manichiurist-pedichiurist, lucrez la un salon de infrumusetare si am comandat o pila electrica (pentru unghii tehnice). Dupa 5 luni s-a stricat pila (scotea scanteie, putin fum si suna foarte tare) am dat-o agentului pentru a o repara deoarce este inca in garantie si a costat 900 de lei (am primit alta pila in schimb foarte slaba care uneori nu porneste). Au tinut-o la ei o luna de zile dupa care mi-a adus-o agentul inapoi nereparata zicand ca trebuie schimbat ceva rulment si doar in Ungaria se poate face acet lucru si doar in ianuarie o pot trimite ca acum se apropie sarbatorile si nu au drum spre Ungaria.
Problema ma este ca de luni incep programarile pentru craciun si am foarte mare nevoie de ea deoarece lucrez 10-12 ore pe zi si am 2 pile care nu prea functioneaza.
As dori sa stiu ce este de facut deoarece am inteles ca ar trebui sa primesc o pila noua sau banii inapoi daca nu reusesc sa o repare in cateva zile.
Cel mai recent răspuns: adinacalitu , utilizator 20:17, 13 Decembrie 2014
Mergeti la OPC.
Ii puteti da si in judecata dar dureaza mult...ca au accelerat judecata zic ei...legiuitorii...
Va apuca Craciunul urmator cu judecata...
Potrivit legii 449/2003, art. 11, alin. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Pentru inceput, adresati-va departamentului de relatii cu clientii al comerciantului, cu o cerere scrisa, solicitand inlocuirea produsului sau, daca acest lucru nu e posibil, restituirea contravalorii produsului.
Vedeti si acest link: [ link extern ] /
buna seara as dori daca se poate sa ma sfatuiti ce sa fac in situatia eu find client telekom dina vara in data de 29 octombrie am fost sunata de un operator telekom care mi-a propus o oferta eu avand tot pachetul de servici de la ei mi s-a propus sa primesc un telefon samsumg galaxy trend lite la abonament la doar o diferenta de 25 de lei pe langa cei 90 de lei pe care eu ii plateam lunar am acceptat oferta in data de 17 noiembrie mi-a ajuns telefonul acasa prin curier cum am stabilit cu operatorul si mia venit stricat nu avea semna deloc telefonul am am tot sunat la relatii cu clientii dar nici o rezolvare in am stat asa cu el pana in 30 noiembrie iar in 30 l-am dus la un magazin telekom sa mi se ia in garantie iar marti pe data de 2 decembrie a fost trimis la garantie astazi in data de 13 decembrie am fost sa il ridic de la magazinul de unde il lasasem in garantie dar telefonul mi s-a trimis tot stricat inapoi iar pe foi scria ca a fost reparat dar telefonul tot nu are semnal am sunat din nou la relatii cu clientii si mi s-a zis sa fac ce vreau eu cu el ca nu mi se poate schimba telefonu adica eu il platesc degeaba ca nu ma pot folosi de el si nici cartela nu o pot folosi deoarece e micro sim iar eu am telefon cu o cartela normala si mia venit si factura si am platit o luna in avans dar eu nu m-am putut folosi de telefon va rog sa ma indrumati ce sa fac .Va multumsc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Protectia consumatorului - telefon defect la prelungire contract adinacalitu adinacalitu buna seara as dori daca se poate sa ma sfatuiti ce sa fac in situatia eu find client telekom dina vara in data de 29 octombrie am fost sunata de un operator ... (vezi toată discuția)
Produs defect inlocuit cu alt produs similar ElenaCristinaStoica ElenaCristinaStoica Buna seara, Am achiztionat o perie de par in urma cu 1 an si jumatate care mi s-a defectat si ulterior m-am prezentat la magazinul furnizor cu produsul in ... (vezi toată discuția)
Returnarea banilor pentru un produs in garantie adi21 adi21 Buna ziua, Am achizitionat o sura de calculator acum cateva luni. Aceasta sursa s-a defectat in garantie, drept urmare a fost inlocuita. Sursa inlocuita ... (vezi toată discuția)