Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Recuperare prejudiciu

Am cumparat un telefon de pe siteul tocmai.ro.
Vanzatorul mi-a ascuns faptul ca telefonul avea semnal foarte slab, ca fusese dus la service, tinut 2 saptamani si returnat fara ca problema sa fie rezolvata. De asemenea vanzatorul il cumparase de la un magazin online, pe firma, neplatind TVA, iar la verificarea IMEI -am sunat la reprezentanta SONY - mi s-a spus ca telefonul era pentru Honk Kong, lucru iarasi ascuns de vanzator.
Cum as putea sa trimit inapoi telefonul si sa recuperez suma platita?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 19:00, 14 Februarie 2015
Trebuie sa va ardesati Asociatiei Nationale Pentru Protectia Consumatorului:www.anpc.gov.ro
Slabe sanse sa solutioneze opc
Aveti probe temeinice care sa dovedeasca ca nu ati avut cunostiinta despre deficientele ulterior constatate ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Promovare incorecta produse spre vanzare nicoletha nicoletha in data de 10.09.2013 am cumparat o pereche de casti de la un Orange Shop din Timisoara, pentru sony ericsson xperia x10 mini. in 20.09.2013 am revenit in acel ... (vezi toată discuția)
Telefoane - producator - vanzator si anpc cristidumitru cristidumitru Buna ziua! Iata povestea. Am abonament la Orange. In luna martie a.c. imi expira contractul pentru abonament si am zis sa impusc 2 iepuri dintr-o lovitura: ... (vezi toată discuția)
Returnare produs defect AlexyaA AlexyaA Buna ziua! Am achizitinat o rochie dintr-un anumit magazin si ajunsa acasa am costatat ca are defecte, am vrut sa o returnez si Doamna de acolo mi-a spus ca ea ... (vezi toată discuția)