Buna ziua
As dori sa aflu cateva detalii despre asociatiile de proprietari.
1. Cine decide efectuarea dezinsectiei in apartamentele blocului? Intretinerea lunii aprilie include si suma de 40 lei / apartament pentru dezinsectie. Eu nu am nevoie de acest serviciu si nu vad de ce trebuie sa platesc.
2. Tot in luna aprilie repartitoarele pentru caldura nu au mai fost citite si consumul pe scara a fost impartit pe suprafata apartamentelor. Nu stiu cine a decis sa se plateasca pausal caldura aferenta lunii aprilie pe motiv ca cei de la RADET nu au mai vrut sa citeasca consumul. Eu nu am deschis caloriferele in luna aprilie dar cu toate acestea am de platit pentru luna aprilie 95 lei, ceea ce nu am consumat.
Va rog sa imi spuneti cine este in masura sa ia aceste decizii, proprietarii sau adunarea generala. Cum sa procedez ca sa nu platesc aceste sume pentru ceva ce nu am consumat (caldura) si pentru ceva de care nu am nevoie si nu voi face (dezinsectia).
Multumesc.
1. Deratizările, dezinfecţile si alte lucrări asemănătoare ce se execută pe scara, subsolu sau podul blocului se supărtă de fiecare proprietar in funcţie de cum a stabilit adunarea asociatie, de cele mai multe ori după mp.
2. Dacă nu s-au citit contoarele si facutra de la RADET a fost emisă cu estimare, este normal să plătiţi la pauşal si luna viiotoare când va veni factura de regularizare, la dumnevoastră care susţineţi că nu aţi consumat vi se va face cu minus.
Aceste hotărări se iau de adunarea generală şi intre sedintele de aunare generală de către comitetul director.