Sper că v-au dat număr de înregistrare la Petiţia dvs. (aşa se numeşte legal, nu cerere).
Dacă e aşa, aceştia sunt obligaţi prin lege să răspundă la orice Petiţie, sesizare, etc., în maxim 30 zile. Dacă ar fi fost ceva mai grav, un abuz sau eludări serioase de legi ale conducătorilor de Asociaţii de Proprietari, aţi fi putut ataca în Contencios Administrativ Primăria, pentru încălcarea Legii Petiţiilor ♦ Ordonanţa Guvernului nr.27 din 30.01.2002 privind ”Reglementarea Activităţii de Soluţionare a Petiţiilor” ♦
[ link extern ]
Când mergem în Audienţă la Primărie nu suntem ascultaţi deloc, chiar ni se spune că "NOI, PRIMĂRIA, N-AVEM CU CE SĂ VĂ AJUTĂM, CONFORM LEGILOR ... DESCURCAŢI-VĂ SINGURI." => E exact invers, articolele 52, 53, 55 şi 56 [alin.(1), b), c), f), plus alin.(3) şi (4)] din Legea 230/2007 contrazic clar această remarcă a Primarului.
[ link extern ]
Chiar o autoritate a Guvernului (A.N.R.S.C. Bucureşti) a certificat faptul printr-un răspuns scris pe 07.03.2013 la o Petiţie a proprietarilor păgubiţi din blocul respectiv, precum că era OBLIGAŢIA PRIMĂRIEI să rezolve aceste tipuri de abuzuri evidente comise de "şefii" A.P. - detalii, aici:
[ link extern ]
Dar unde e auto-sesizarea Primăriei cerută de Consilierii Locali, sau măcar un minim control la acele Asociaţii unde au fost abuzuri, cum au spus Consilierii ?
În concluzie - degeaba ne obosim să facem sesizări sau Petiţii, pentru că toate acestea se clasează din start, de parcă din zecile de dovezi de abuzuri şi încălcare a legilor aduse de noi, toate n-ar fi adevărate !
Să ancheteze serios cazurile şi apoi să tragă concluziile !