avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1344 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Cheltuieli deductibile PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Cheltuieli deductibile PFA

Sunt PFA cu domeniu de activitate invatamant (alte:consultanta, cursuri), de asemenea sunt medic, angajat la spital.
Intrebari si (va multumesc anticipat pentru raspuns)
1. imi permite noua lege a medicului angajat la spital - functionar public sa am si PFA?
2. prin natura meseriei mele, particip la training-uri de specialitate. acestea pot fi asimilate activitatii de PFA - invatamant, consultanta in probleme de invatamant, cursuri? daca nu am contract specific de pfa cu cei care imi ofera training-ul, dar invitatiile la training sunt pe numele meu (cel pe care functionez ca PFA), pot sa imi decontez cheltuielile cu deplasarea in strainatate la aceste training-uri?
3. daca plec in strainatate pentru a ma perfectiona pentru cursurile pe care le-as putea face - de exemplu plec 3 zile intr-o capitala sa ma documentez la o biblioteca specific intr-o problema legata de training), pot sa imi deduc cheltuielile legate de deplasare, cazare, masa?
4. am efectuat activitati de consultanta/training cu contract cu o firma din SUA, dar este scris numele meu, nu si PFA si adresa - unde functionez ca PFA (ei nu au un contract in care sa mentioneze altceva decat nume si adresa). este corect sa declar aceste venituri (USD) ca venituri pe acest PFA?
5. exista vreun cod CAEN pe care sa-l introduc pe PFA-ul meu ca sa pot sa primesc venituri pe PFA si din studiile clinice unde am contract tot pe nemele meu, cu CNP si adresa exact ca si PFA-ul. mentionez ca studiile clinice sunt in medicina, desfasor activitate de cercetare medicala. 7220 este corect?
Va multumesc

Alte discuții în legătură