Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Schimbarea unui cenzor intr-o asociatie de proprietari

Buna ziua,va rog sa ma ajutati cu un sfat.As vrea sa stiu ce se intampla in cazul in care dintr-o comisie de 3 cenzori,unul renunta la post si vrea sa se retraga.In urma unei sedinte s-a inlocuit acest al 3-lea membru cu unul nou.Intrebarea este....trebuie depus la judecatorie procesul verbal in care se mentioneaza acest aspect si platita taxa de timbru?Mentionez ca la infiitarea asociatiei,numele celor trei membrii nu au fost mentionate in statut,ci doar in procesul verbal de constituire.Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 23:40, 21 Ianuarie 2016
Schimbarea membrilor comitetului executiv, a membrilor comisiei de cenzori, nu trebuie anuntata nicaieri, cu o singura exceptie. O faceti si atat.

Singura data cand anuntati este la primarie, serviciul de relatii cu asociatiile de proprietari, cand se schimba presedintele asociatiei, dar asta pentru a sti functionarul care raspunde de asociatia dv. cu cine sa ia contactul in caz de nevoie.
O comisie aleasa cu 3 membri poate functiona si cu doi membri, daca unul si-a dat demisia.
Va multumesc!!!
@AlexaRotaru,
M-ati intrebat:
As vrea sa stiu cum se procedeaza daca in cadrul unei asociatii de proprietari se schimba presedintele?Este nevoie sa depui documente la judecatorie?Sa astepti o noua incheiere civila care sa contina numele noului presedinte?Sau este suficient sa anunti doar primaria?
Si ce se intampla daca se schimba un alt membru al comitetului executive sau un cenzor?Unde trebuie sa anuntam modificarea?
Mentionez ca numele acestora nu se regasesc in statutul asociatiei ci doar in procesul verbal de constituire.

Daca nu e suficient ceea ce s-a scris mai sus, incerc sa raspund acestui mesaj cu multe intrebari dar cu un o rezolvare simpla.
Presedintele se poate schimab simplu prin hotararea adunarii generale iar aceasta hotarare se scrie in procesul verbal incheiat in adunarea generala.
Nu este nevoie sa se depuna documente la judecatorie cand se alege alt presedinte.
Nu trebuie sa faceti demersuri si sa asteptati o noua incheiere...
Nu este nevoie nici macar sa anuntati primaria.
Daca se schimba un alt membru al comitetului sau un cenzor, nu se intampla nimic; se schimba, se alege, se consemneaza in OV si atat. Modificarea o anuntati la afisierul asociatiei unde prezentati toate hotararile luate in adunarea generala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comitet bloc rox1969 rox1969 As dori sa stiu unde trebuie inregistrat (si daca trebuie) un nou comitet executiv ales al blocului. La primarie, la judecatoria de sector, etc sau unde? ... (vezi toată discuția)
Modificare numar membri comitet executiv emilia160189 emilia160189 Buna ziua, Un comitet executiv este format din 5 membri inca de la infiintarea Asociatiei de proprietari. Numarul membrilor nu figureaza in statut sau in ... (vezi toată discuția)
Cenzori asociatie proprietari ROMEO112111 ROMEO112111 Buna ziua, Am urmatoarea problema: ca presedinte al asociatiei de proprietari, pot convoca o sedinta de comitet executiv pentru a schimba comisia(membri sau ... (vezi toată discuția)