@AlexaRotaru,
M-ati intrebat:
As vrea sa stiu cum se procedeaza daca in cadrul unei asociatii de proprietari se schimba presedintele?Este nevoie sa depui documente la judecatorie?Sa astepti o noua incheiere civila care sa contina numele noului presedinte?Sau este suficient sa anunti doar primaria?
Si ce se intampla daca se schimba un alt membru al comitetului executive sau un cenzor?Unde trebuie sa anuntam modificarea?
Mentionez ca numele acestora nu se regasesc in statutul asociatiei ci doar in procesul verbal de constituire.
Daca nu e suficient ceea ce s-a scris mai sus, incerc sa raspund acestui mesaj cu multe intrebari dar cu un o rezolvare simpla.
Presedintele se poate schimab simplu prin hotararea adunarii generale iar aceasta hotarare se scrie in procesul verbal incheiat in adunarea generala.
Nu este nevoie sa se depuna documente la judecatorie cand se alege alt presedinte.
Nu trebuie sa faceti demersuri si sa asteptati o noua incheiere...
Nu este nevoie nici macar sa anuntati primaria.
Daca se schimba un alt membru al comitetului sau un cenzor, nu se intampla nimic; se schimba, se alege, se consemneaza in OV si atat. Modificarea o anuntati la afisierul asociatiei unde prezentati toate hotararile luate in adunarea generala.