La data de 15.10.2012, A a încheiat cu SC AllTele SA un contract de abonament de servicii de telefonie mobilă. Prin condițiile generale anexate contractului creditoarea s-a obligat să presteze servicii de comunicații electronice, iar debitoarea s-a obligat să plătească tariful pentru aceste servicii, în termen de cel mult 14 zile de la emiterea facturilor către creditoare, în caz de întârziere în efectuarea plății, debitoarea fiind obligată să plătească penalități în cuantum de 0,5% pe fiecare zi de întârziere, aplicate la suma restantă.
A nu a plătit facturile emise pe lunile ianuarie-martie 2013 în cuantum de 1175 lei.
SC AllTele SA se adresează instanței cu o cerere prin care solicită ca A să fie obligat la plata serviciilor de telefonie mobilă pentru perioada ianuarie-martie 2013, precum și la plata penalităților aferente în cuantum de 2.000 lei, calculate de la momentul scadenței fiecărui debit și până la momentul introducerii cererii de chemare în judecată.
Prin întâmpinare A se apără invocând calitatea sa de consumator în raport de reclamantă. Prin răspunsul la întâmpinare, reclamanta se apără arătând că nu pot aplica dispozițiile Legii nr. 193/2000 întrucât clauza privind prețul și obiectul contractului a fost negociată direct cu A. Totodată, reclamanta arată că și în situația în care ar aplicabilă această lege, sancționarea societății se poate face doar potrivit art. 8 din lege și nu în cadrul unei acțiuni în justiție.
Ce solutie va da instanta?