avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 695 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Uniforma obligatorie/Mersul la baie in timpul orelor
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Uniforma obligatorie/Mersul la baie in timpul orelor

Buna seara!
Sunt elev in clasa a X-a la un liceu teoretic din Iasi, la profil stiintific. (Nu are vreo relevanta doar am vrut sa ma prezint)
In scoala, suntem obligati sa purtam uniforma: sacou+ecuson. Voiam sa stiu daca exista vreo prevedere legala in legatura cu aceasta problema nesemnificativa care ma frustreaza pe mine si pe colegii mei. (Primavara si vara ne este extrem de cald in sacou. Nu ar fi o problema daca nu am fi avut trei ore de chimie cu directoarea...)
A doua frustrare de adolescent revoltat se refera la mersul la baie in timpul orelor. Inteleg ca pentru asta sunt acele 10 minute de pauza si inteleg ca este riscant sa lasi elevul sa plece din clasa in timpul orelor, dar daca am o nevoie fiziologica? Are profesorul voie sa ma tina in clasa si sa nu ma lase sa merg sa ma "eliberez"?
Va multumesc anticipat!
P.S: Cu toate ca am doar 16 ani, de cand am descoperit site-ul acesta, pierd cate o ora in fiecare zi citind lucruri pe care sper ca intr-o zi sa le stiu pe de rost.
Cel mai recent răspuns: Popescucatalin567 , utilizator 22:51, 17 Noiembrie 2021
Purtarea uniformei compus din sacou + ecuson, a fost stabilit de catre consiliul profesorilor din liceul unde inveti. Ei au stabilit acest lucru pentru ca portarul si profesorii sa identifice elevii din liceu, ca nu cumva sa intre in acel liceu si alte persoane straine care pot provoca incidente in liceu. (Cred ca trebuie sa intelegeti ca este bine spre siguranta elevilor, inclusiv a ta).