Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema cu un functionar al RAT

Acum 2 saptamani am avut o problema cu un functionar al RAT (Regie Autonoma de Transport)
Am ajus la un ghiseu, de unde vroiam sa procur un bilet.
Aveam 1 leu, si restul de 50 bani fise romanesti.
Functionara respectiva nu a vrut sa-mi dea biletul, spunand ca ea nu e obligata sa accepte acei bani.
Am sunat la 112, a venit un echipaj de politie, care insa nu a putut face nimic, spunand ca nu intra in competenta lor.
Nu au putut sa-mi spuna in a cui competenta intra rezolvarea problemei, ci m-au sfatuit sa incerc la Protectia Consumatorului, desi nici acolo nu erau sigur ca se rezolva ceva.
Intrebarea mea este urmatoarea:
Poate cineva sa refuze plata in bani, emisi chiar de BNR ?
Si daca nu, in temeiul carei legi poti obtine bunul pentru care ti-a fost refuzata plata ?
Cel mai recent răspuns: Florin Lucian Manolescu , Consultant managementul calitatii 13:26, 26 August 2009
Vă puteţi adresa cu sesizarea la protecţia consumatorilor e conform art 9 din Ord.21 este o practică abuzivă din partea respectivei persoane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata electronica in cont gresit Pantilie Pantilie Buna dimineata. As vrea sa stiu daca cineva imi poate da o mana de ajutor? Problema mea e ca anul trecut am mers la un ghiseu la .... Olimpia si am rugat-o pe ... (vezi toată discuția)
Amenda ratb klausro79 klausro79 buna ziua! am primit o amenda de la ratb acum 3-4 ani si nu am reusit sa o platesc. cand mama mea a mers la primarie sa plateasca impozit i s-a oprit o suma ... (vezi toată discuția)
Refuz garantie CiprianL CiprianL Buna ziua, Am achizitionat un casetofon auto Parrot RKi8400 de pe site-ul beloud.ro in luna ianuarie. Este un dispozitiv destul de scump, care nu a ... (vezi toată discuția)