avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme după rezilierea contractului telefonic cu ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme după rezilierea contractului telefonic cu Orange

Bună ziua!

Mă numesc Florian Gabriel Felix, și aș vrea dacă se poate, să dispun de un anumit ajutor, de o informație sau un pont pentru rezolvarea unei anumite probleme ce mi s-a ivit cu compania telefonică Orange.
În luna iulie al acestui an, am contactat prin e-mail, compania Orange cu o cerere de reziliere a întregului contract ce-l aveam cu ei, contrat în care, am specificat toate clauzele și pretențiile mele de reziliere, conform legii în vigoare adică: Legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.24, specificând faptul de a nu-mi impune nici o taxă de reziliere.
După ce am trimis acest mesaj, mesaj care specific a rămas în baza lor de date și poate fi verificat oricând la cerere, o doamnă simpatică m-a sunat specificând faptul că acea conversație este înregistrată, și mi s-a spus faptul că din acea zi contractul meu va fi reziliat. După această informație i-am adresat întrebarea cum că dacă mai am ceva de plătit, spunându-mi că doar ultima factură va trebui plătită și totul este în regulă, și m-a asigurat de faptul că nu mai este absolut nimic de plătit din contract.
Ieri, în data de 3.10.2016, am primit o notificare în poștă de la Orange Romania S.A., cum că figurez în evidențele lor la data de 27.09.2016, cu o sumă restantă de 106,57 Ron. Pentru mai multe informații m-am dus direct la sediul central al Orange-ului din orașul meu, și am intrat în discuții cu o domnișoară pentru mai multe lămuriri. Ea mi-a spus faptul că doar abonamentul de voce mi-a fost reziliat dar, cel de internet nu a fost reziliat și mai am 14 luni din acel abonament. Am rămas mască! Nu știam că mai există un astfel de abonament în acel moment, având în vedere faptul că eu am cerut rezilierea contractului cu ei și să mă șteargă din evidențe. M-am contrazis o jumătate de oră cu domnișoara deoarece nu mă credea că eu am făcut acea cerere de reziliere completă până când a verificat ea personal în baza de date și mi-a văzut cererea. Răspunsul ei a fost scurt și sec:,,Eu nu pot să fac nimic! Am trimis o notificare la București și o să fiți contactat de un operator pentru rezolvarea problemei.".
Așasar, am nevoie de un sfat cu ce aș putea să fac în continuare, deoarece nu vreau să-mi bată la ușă niște oameni dubioși să-mi ceară bani pentru ceea ce nu folosesc. Precizez că eu sunt client PrePay din luna iulie.
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 08:57, 8 Octombrie 2016
Faceți dvs o cerere la Orange, sediul central și sesizați aspectele semnalate. Eu nu cred că Orange a acceptat să rezilieze și contractul de internet. Aveți mai jos termenii și condițiile generale pentru abonamentele Orange:
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot obține rezilierea contractului de telefonie dacă firma a modificat tarifele? Billy89 Billy89 Buna seara. Pe scurt problema mea este urmatoarea. Sunt plecat in Marea Britanie din anul 2016. In iunie 2017, dupa ce tarifele de roaming au fost eliminate, ... (vezi toată discuția)
Renuntare abonament orange ionutadriandragut ionutadriandragut buna ziua, vreau sa renunt si eu la abonamentul orange me 5 sunt in ultimile 5 luni de periada contractuala. M-am suparat cu ei sunt client de 5 ani si nu ... (vezi toată discuția)
Abonament orange elkecri elkecri Buna ziua, Am avut un pfa pe profesii liberale si abonament la orange pe cabinet.Am inchis pfa-ul si am cerut rezilierea contractului cu trecerea pe cartel ... (vezi toată discuția)