Buna seara,
In urma decesului sotului meu din decembrie anul trecut, am cerut rezilierea contractului tv de la telekom, pe data de 13 decembrie. Mi-au dat nr de inregistrare si mi-au spus ca vor veni sa ridice echipamentul intr-o saptamana sau doua. Au venit pe 21 ianuarie. Intre timp (pe la sfarsitul lunii decembrie)primesc o factura de la ei emisa pe 18.12.2016( cu perioada facturare 18.11 - 17.12), in factura anexa fiind specificat ca abonamentul de plata este pentru perioada 18.12 - 17.01.I-am sunat si nu mi-au spus nimic concret, decat ca rezilierea contractului se face dupa 30 zile. Luna aceasta am mai primit o factura emisa pe data de 18.01.(perioada facturare18.12 - 17.01)
si factura anexa in care abonamentul este pentru perioada 18.01.17.02.Dupa cate imi aduc aminte la incheierea contractului (si nu numai cu aceasta firma ci si cu alte firme de tv,telefonie,etc) prima plata a facturii a fost de valoare mult mai mare ,tocmai pentru ca includ o plata in avans. Cum trebuie sa procedez cu ei? Nu mi se pare normal sa profite de necazurile omului si sa-i taxeze asa.Ce ar trebui sa fac?