avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 358 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Rezilire contract telekom
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Rezilire contract telekom

In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de incetare contract fara penalizari deparece telekom nu a respectat contratul initial. Zis si facut. S-a primit confirmarea ca cererea a fost primita si va fi rezolvata in cel mai scurt timp. Pe 2 Noiembrie 2019 am ramas fara tv si net. Am asteptat 2 zile si am zis ca este vreo problema cu cablurile, dupa care am sunat la relatii cu clientii.Am intrebat care este problema iar raspunsul operatorului a fost ferma"ati fost deconect in urma cererii depuse.Rugam sa predati echipamentele la cel mai apropiat magazin telekom". In Decembrie primesc factura ptra abonament telekom de 96 lei cu 20 lei mai mare decat a fost contractul semnat cu telekom si dupa ce am fost deconectat.Pe 7 I anuarie sunt sunat si intrebat de ce nu achit facturile. Am raspuns ca contractul a incetat din Noiembrie 2019 si nu pot plati servicii de care nu am beneficiat. Operatoarea a spus ca nu stie de incetare a contractului si ca ea nu a fost anuntata.
Mentionez ca echipamentele au fost predate mai putin un telefon fix de 62 ron care a fost luayt de personalul care face service in anul 2016 cand sa semnat contractul fara voce.
Intrbarea este cum pot sa rezolv aceasta problema si daca exista vreo lege in care sa fim si noi aparati de abuzurile acestei companii.

Va multumesc
Mihai C.
Cel mai recent răspuns: mihaiddx , utilizator 10:37, 9 Ianuarie 2020
Daca aveti confirmarea ca acel contract a fost reziliat si ca nu este vorba de o factura anterioada datei in care a fost reziliat atunci le trimiteti o copie a acelei confirmarii si gata.
Daca mai insista...va puteti adresa si ANPC.
Si, ca o sugestie, purtati discutiile in scris, verbal va pot spune ca este inchis abonamentul si peste jumatate de an, un an, va "treziti" cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie la dumnealor... Apoi "cearta-te cu dumnealor...
Am auzit de asemenea cazuri si de aceea va spun asta.
Aveti dreptate.Exista proces verbal de primire a echipamentelor, dar anuntarea ca a incdtat contractul a fost facuta la telefon operayorul spunand ca convorbirea este inregistrata si nu este nevoie sa fie inscris. De asemenea am confirmarea de primire la cererea de incetare contract prin nerespectare de catre telekom a contractului. Vedeti aceasta companie procedeaza la fel cu toti abonatii sai fara ca cineva sa ia masuri. Ca discutie sute de batrani plstesc mai mult la abonamente deaorece telekom scumpeste abonamentul csnd vor fsra un anint prealabil.
O sa trimit la ei pv de predare echipamente.
Inca mai astept inregistrrile lelefonice can am cerut un nou contract din 2016. Dar nimic
Va multumesc

Ionut.ion a scris:

Daca aveti confirmarea ca acel contract a fost reziliat si ca nu este vorba de o factura anterioada datei in care a fost reziliat atunci le trimiteti o copie a acelei confirmarii si gata.
Daca mai insista...va puteti adresa si ANPC.
Si, ca o sugestie, purtati discutiile in scris, verbal va pot spune ca este inchis abonamentul si peste jumatate de an, un an, va "treziti" cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie la dumnealor... Apoi "cearta-te cu dumnealor...
Am auzit de asemenea cazuri si de aceea va spun asta.

Aveti dreptate.Exista proces verbal de primire a echipamentelor, dar anuntarea ca a incdtat contractul a fost facuta la telefon operayorul spunand ca convorbirea este inregistrata si nu este nevoie sa fie inscris. De asemenea am confirmarea de primire la cererea de incetare contract prin nerespectare de catre telekom a contractului. Vedeti aceasta companie procedeaza la fel cu toti abonatii sai fara ca cineva sa ia masuri. Ca discutie sute de batrani plstesc mai mult la abonamente deaorece telekom scumpeste abonamentul csnd vor fsra un anint prealabil.
O sa trimit la ei pv de predare echipamente.
Inca mai astept inregistrrile lelefonice can am cerut un nou contract din 2016. Dar nimic
Va multumesc

Ionut.ion a scris:

Daca aveti confirmarea ca acel contract a fost reziliat si ca nu este vorba de o factura anterioada datei in care a fost reziliat atunci le trimiteti o copie a acelei confirmarii si gata.
Daca mai insista...va puteti adresa si ANPC.
Si, ca o sugestie, purtati discutiile in scris, verbal va pot spune ca este inchis abonamentul si peste jumatate de an, un an, va "treziti" cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie la dumnealor... Apoi "cearta-te cu dumnealor...
Am auzit de asemenea cazuri si de aceea va spun asta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)
Incetare contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile fixe furnizate de TELEKOM Romania\" ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste telefonul ... DoinaGeleriu DoinaGeleriu Buna ziua, Soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste telefonul fix foarte mult fata de alta perioada si fata de alte persoane cu care interactioneaza, am ... (vezi toată discuția)