avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 209 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu rezilierea unui contract de salubritate. ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu rezilierea unui contract de salubritate. Ce mă sfătuiți să fac?

Buna seara. Am urmatoarea problema cu Societatea de Salubritate din orasul Vaslui. In ianuarie 2017 am incheiat un contract pe persoana fizica pentru ridicarea deseurilor menajere(mentionez ca locuiesc la casa). Am fost pus sa fac o cerere pentru pubela pentru a putea beneficia de serviciile de salubritate. La mijlocul lui februarie 2017 am fost iar la sediul firmei pentru ca timp de o luna nu mi s-a dat pubela. Mi s-a comunicat ca nu mai au pubele dar sa imi cumpar eu una si ei o sa o ridice gunoiul fara probleme. In martie 2017 mi-au venit primele facturi dupa cum urmeaza : ianuarie 23 de lei, Februarie 72 de lei. Am fost iar la sediul firmei unde mi s-a comunicat ca probabil din cauza unei greseli au aparut facturile acestea dar sa le platesc urmand ca pe lunile Martie,Aprilie si Mai 2017 sa fiu trecut cu zero datorii regland astfel balanta. Acest lucru nu s-a intamplat,facturile fiind 40 de lei Martie,23 de lei Aprilie,23 de lei Mai. Factura din Iunie 2017 a venit 85 de lei. Am fost iar la sediul firmei unde am fost informat ca datorita faptului ca pubela mea pe care am cumparat-o nu e in standardele lor,de asta imi vin facturi mai mari. Nu a contat ca ,folosind acceasi pubela am primit si facturi normale. In consecinta pe 27 Iulie 2017 am facut cerere de reziliere a contractului. Pe 28 august 2017 am fost iar la sediul firmei unde mi s-a comunicat verbal de seful de serviciu comercial ca contractul este reziliat. O alta minciuna pentru ca facturile au continuat sa vina inclusiv pe octombrie.
Mentionez ca plata prin contractul semnat intre mine si aceasta firma se face pe numarul de persoane conform contractului.
Ce ma sfatuiti sa fac in continuare ?

Multumesc.
Ultima modificare: Marți, 21 Noiembrie 2017
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Dragos GNZ , utilizator 17:44, 21 Noiembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc pentru sfat .
Societatea a fost notificata in scris la data de 27 Iulie 2017, in care am detaliat sumele platite,fiecare discutie avuta cu seful comercial al firmei si absolut toate problemele pe care le-am avut . Deci urmatorul pas ar fi doar reclamatia la ANPC.
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuzul telekom de a rezilia un contract deja expirat ofi1964 ofi1964 In 5 iulie 2017 a expirat un contract pe care il aveam cu Telekom. In 27 iulie 2017 am depus cerere de reziliere , achitand o factura in avans . Nici pana in ... (vezi toată discuția)
Bloc cu curte interioara acilian acilian locuiesc pe o strada cu mai multe case si trei blocuri, cele trei blocuri sunt prevazute in proiect cu o curte interioara, acum treizeci de ani cand s-a ... (vezi toată discuția)
Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)