M-am gandit sa-mi fac vacanta de iarna impreuna cu prietena mea in Cipru. Zis si facut. Ne-am rezolvat cazarea si am platit biletele de avion. Cluj- Larnaca ( 24.12-04.01). (zbor direct, 2:45 min)
Toate bune, pana dupa vreo 10-12 zile cand primesc un mail de la Vola, spunandu-mi ca zborul a fost anulat din "motive operationale".
De la call center-ul lor, mi s-au oferit 2 variante. Fie returnarea banilor, fie bilete la un alt zbor.
Pe site, aveau altul, in aceeasi data dar de la o companie diferita. bineinteles cu pret mai mare al biletelor.
SINGURA VARIANTA a fost in data de 27.12-04.01 cu escala la Londra. Adica o modificare a duratei de zbor (2:45 min la 9:30 min).
Nu mi se pare normal si as vrea sa fiu despagubit pentru acest lucru. Doar ca nu stiu cui sa ma adresez in aceasta privinta.