avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 647 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Echivalare studii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Echivalare studii

Buna ziua,
Lucrez ca asistent medical generalist din 2001 in urma absolvirii Scolii Postliceale Sanitare Fundeni- specializarea asistent medicat generalist. Din 2013 am licenta de asistent medical generalist cu studii superioare. In 2011 m-am transferat de pe clinica in laborator. In 2016 am absolvit Sc. Postliceala Sanitara Fundeni -specializarea asistent medical de laborator. Pana in prezent nu exista in Romania o facultate cu specializarea asistent medical de laborator acreditata. Doresc sa aflu daca exista cadrul legal pentru echivalarea studiilor de asistent medical generalist cu studii superioare in functia de asistent medical de laborator cu studii superioare ( doresc recunoasterea studiilor superioare de asistent medical generalist pentru functia de asistent medical de laborator).
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: MikaD. , utilizator 14:53, 1 August 2018
Tuculescu Cristina a scris:
Pana in prezent nu exista in Romania o facultate cu specializarea asistent medical de laborator acreditata.

Eu traiam cu impresia ca la Brasov exista o astfel de facultate, dar daca spuneti ca nu exista inseamna ca asa este. (insa banuiala mea este ca exista un astfel de profil si in alte orase). Una peste alta si strict la problema dvs, este vorba despre coduri COR diferite si calificari diferite, si apreciez ca nu se pot echivala.
Incercati sa obtineti un punct de vedere privind situatia dvs de la Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDS)
[ link extern ]