In 2016 am cumparat o masina de spalat LG care s-a defectat. Cei de la LG au spus ca imi dau un certificat de inlocuire si eu sa ma adresez magazinului de unde am cumparat masina pentru a-mi fi inlocuit produsul sau pentru a-mi fi virati inapoi banii.
Problema este ca intre timp magazinul s-a inchis si cei de la LG imi spun ca nu au ce sa-mi faca.
Ce pot sa fac in cazul acesta?
Produsul LG a fost cumparat de la un magazin care doar distribuia produsele lor.
Cei de la LG mi-au comunicat ca nu au ce face, ei imi pot da doar certificatul de schimbare al produsului aflat in garantie(pentru ca nu se mai poate repara) si eu sa merg cu acel certificat la magazinul de unde am cumparat produsul pentru a-mi fi inlocuit sau pentru a-mi fi returnati banii, numai ca magazinul nu mai exista(www.altia.ro)
O sa fac si plangere la ANPC pentru ca mi se pare stupid raspunsul producatorului(LG), dar voiam sa stiu daca legal este si producatorul raspunzator pentru garantie in cazul asta si nu doar vanzatorul(magazinul ce a dat faliment).
Garantie
ionutpop31
In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)