avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizație pentru mamă studentă.
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizație pentru mamă studentă.

Sunt studentă în anul 3 de facultate, cu învățământ la zi, urmând să îmi dau licența pe 3 iulie. În luna septembrie, cam în jurul datei de 20, urmează să nasc. Pot beneficia de îndemnizație de creștere a copilului deși la momentul nașterii am facultatea terminată ? Menționez că în toți cei 3 ani de facultate nu am realizat venituri persoanele. Care este cuantumul alocat acestei îndemnizații?
Ultima modificare: Miercuri, 6 Iunie 2018
Elenaioana18, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:11, 7 Iunie 2018
Bună dimineața.
Poate vă ajută informațiile de aici:
www.avocatnet.ro/forum/discu...
sau aici:
[ link extern ]
Ultima modificare: Joi, 7 Iunie 2018
Ionut.ion, utilizator
Buna ziua,

Pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) trebuie ca in cele 24 de luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sa aveti 12 luni in care ati frecventat, fara intrerupere, cursurile de zil ale facultatii.
Daca veti naste in septembrie 2018 indepliniti conditiile pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC chiar daca la data nasterii nu mai sunteti studenta.
Luati de la Primaria de domiciliu lista cu actele necesare pentru a avea timp sa le procurati.
Imediat dupa nastere depuneti actele tot la Primarie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Maternitate studenti Szilagyiibi Szilagyiibi Buna ziua! Cand o sa nasc o sa fiu la master, primul an. Fiind la facultate stiu ca voi primi indemnizatie de crestere -600 de lei, dar trebuie sa continui ... (vezi toată discuția)