avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 304 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... card euroline
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

card euroline

Buna ziua,
va rog sa-mi spuneti daca a mai intalnit cineva urmatoarea situatie si daca da cum s-a rezolvat:
am cumparat de la Altex prin card euroline produse de aprox.1300 ron in 2006.Am primit un desfasurator dupa care am platit ratele,iar acum cand am vrut sa inchid contul mi s-a comunicat ca mai am de plata 4600 ron dobanzi si penalitati fara sa stiu de unde.
Cu stima,
Minodora Sabou
Cel mai recent răspuns: dragonu89 , utilizator 17:09, 17 August 2014
Va propun sa trimiteti copia desfasuratorului si copiile a dovezilor de plata (a chitantelor, de exemplu) celui care v-a emis cardul respectiv cu cererea de a va comunica detaliat, de unde vine suma respectiva, cerand un raspuns in scris.
Buna ziua !
Inaintati o adresa catre banca emitenta a cardului, o adresa in care solicitati inchiderea contului si anularea cardului. Anexati adresei respective copia desfasuratorului si copii ale chitantelor de achitare a ratelor. Adresa o veti trimite recomandata, cu confirmare de primire . Daca raspunsul dat este in sensul celor prezentate de dumneavoastra, o sa fiti nevoit sa sesizati autoritatile de reglementare in domeniu si de control, respectiv Banca Nationala si Autoritatea de protectie a consumatorului. Vedeti insa ce vi se raspunde de la banca emitenta si apoi vom mai vedea !
Ma puteti contacta cu un mesaj privat, dupa sosirea raspunsului. Si pentru a va mai incuraja, va pot spune ca am mai reusit solutionarea si altor spete similare, avand surpriza in urma sesizarilor facute catre cei in drept , sa constat si alte nereguli in incasarea ratelor.
Cu stima !
Ultima modificare: Marți, 3 Noiembrie 2009
Marius Zaharia, Avocat
Buna ziua .As dori sa va intreb si eu ceva daca bineinteles doriti sa imi raspundeti.Sora mea a cumparat si ea in 2006 un calculator de la un magazin din Deva unde i sa spus ca i se va emite un card euroline prin care va face lunar o plata care nu va depasi mai mult de 100 ron ,fara a i se fi dar un desfasurator in care sa se confirme cele spuse in magazin cum ca aceasta suma lunara nu va depasi 100 ron si in care este inclusa si dobanda ,calc costand 2100 ron iar cu dobanda ajungand la 3600 ron .Dupa trecerea acestor ani in ultima luna de plata i sa comunicat ca mai are de platit inca 2800 lei asta dupa care sa platit timp de 3 ani luna de luna chiar si mai mult de 100 ron pe luna .Cand am vrut sa ni se dea un desfasurator cei de la BUcuresti ne-au trimis la Bancpost iar cei de aici ne-au trimis in incinta lor la o reprezentanta a lui RFG retail care nu este de gasit niciodata .Intr-un final am de ea telefonic la care mi-a spus ca ea nu ma poate ajuta in nici un fel si ca trebuie sa rezolv tot cu cei de la Bucuresti.Ne-au trimis de la Alfa la Caiafa si uite asa nu am rezolvat nimic .AM sunat la protectia consumatorului la Bucuresti si ni sa spus sa trimtem toate actele intocmite si chitantele la care sa atasam o plangere ,dar problema estre ca plata facandu-se la bancomatul BAncpost cu cardul chitantele emise sunt acum doar foi albe in timp stergandu-se aproape in intregime scrisul fiind dintr-o hartie foarte proasta.Am fost la Bancpost in speranta ca ei ne pot ajuta crezand ca trebuie sa fie o dovada cum ca au intrat acesti bani la ei dupa care acestia au trimis acestei banci din Bucuresti carene-a emis cardul euroline .DIn pacate ni sa spus ca nu ne pot ajuta cu nimic ca ei nu tin evidenta acestor date si ca daca plata este facuta la bancomatele lor banii se duc direct catre RFg REtail fara sa ramana vre- o dovada in datele lor.Avum nu stim cum putem sa dovedim aceste chitante albe pe care le avem ,cu sa putem face plangere daca nu avem aceste chitante ?
Buna ziua !
Inteleg ca sora dumneavoastra nu a primit acasa prin posta, luna de luna un desfasurator de plata ? Daca este asa, trimiteti o adresa catre BancPost( aceasta este banca cu care firma de retail are contract)prin care solicitati sa vi se puna la dispozitie desfasuratorul de plata al cardului euroline( sunt obligati sa tina aceasta evidenta). De aemeni mentionati ca plata s- a facut cu cardul prin bancomat BancPost. Trimiteti aceasta srisoare prin posta , recomandata cu confirmare de primire( pentru a avea dovada ). Asteptati un raspuns, care trebuie sa va soseasca in max. 30 de zile. In functie de acesta ramane sa ne puneti problema in discutie).
Cu stima !
Buna seara,
eu am facut o cerere catre ei in care am cerut un contract in baza caruia s-au calculat aceste penalitati(eu nu am primit nici un contract) si un desfasurator cu fise de cont.
Fisa de cont cu platile mele catre ei am primit,dar contractul nu.
Va tin la curent cu ce se mai intampla.

Minodora Sabou

Alte discuții în legătură

Buna ziua !- imprumut neplatit ana1950 ana1950 stimate specialist ,am facut in 2007 un imprumut la firma Cofidis,apoi a fost preluata de Tezaur ,de unde sunt preluata de Recuperari Creante Srl DARVAL ... (vezi toată discuția)
Card de cumparaturi euroline MariaMC MariaMC In 2005 am luat in rate cateva produse din magazinul Altex,in valoare de 900 lei, fiind obligata sa-mi fac un card Euroline prin care sa-mi platesc aceste ... (vezi toată discuția)
Problema cu un credit de consum raz_anigga raz_anigga Buna seara!in anul 2005 am facut rata la altex,cumparand produse electrocasnice in valoare de 2300 lei,pe o perioada de 5 ani.atunci nu am semnat niciun ... (vezi toată discuția)