avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Timp legal pt repararea unui produs in garantie .
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Timp legal pt repararea unui produs in garantie .

Buna ziua

Am un produs in garantie ce l.am trimis la reparat , la service-ul cu care lucreaza magazinul de unde am cumparat produsul.

Dupa 17 zile in care nu am primit nici un raspuns , am sunat la ei sa cer explicatii . Mi-au spus ca produsul nu mai e la ei ci la service-ul producatorului.

Intrebarea mea este :
Care e termenul legal de mentinere a unui produs in service ?

Vreau sa le trimit un mail cu subiect si predicat , lege si alin. pentru ai anunta ca imi vreau fie produsul nou fie banii pe el .

Multumesc
O zi buna!
Cel mai recent răspuns: Alexandrusava93 , utilizator 12:13, 22 August 2018
15 zile. Trebuia să aveți specificat pe certificatul de garanție. L. 449/2003, modificată prin O. 9/2016, art. 11 (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."
Art. 20, 21 și 22 trebuie și ele avute în vedere. Subiect, predicat și... numerale
Multumesc !

Am facut o instiintare catre serviciul de depanaj , in care le-am specificat ca imi doresc produsul sau contravaloarea acestuia ( conform l. ) .

Mi-au spus ca trebuie sa predau si accesoriile ( incarcator + casti ) altfel nu e posibil .

Eu nu mai am accesoriile pt ca au fost primele care s.au stricat . Insa ce fac ei acum e legal sau la intimidare?

Multumesc ,
O zi buna !

IonPopescu-B a scris:

15 zile. Trebuia să aveți specificat pe certificatul de garanție. L. 449/2003, modificată prin O. 9/2016, art. 11 (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."
Art. 20, 21 și 22 trebuie și ele avute în vedere. Subiect, predicat și... numerale

Aveți obligația să le restituiți produsul așa cum a fost livrat, inclusiv accesoriile.
Pai si im cazul in care acestea s.au stricat si le.am aruncat , eu acum pierd tot produsul din cauza unei perechi de casti si a unui incarcator ?

IonPopescu-B a scris:

Aveți obligația să le restituiți produsul așa cum a fost livrat, inclusiv accesoriile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantii telefoane mobile TOTOLIK81 TOTOLIK81 am un tel. mobil aflat inca in garantie si sa stricat. lam dus la reparat in 5 zile mau sunat sal iau. lam luat si dupa 4 zile lam dus din nou la reparat. dupa ... (vezi toată discuția)
Reparatii produs in garantie s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. Buna ziua! Pe scurt: achizitionat o imprimanta, dupa 6 luni se strica, o trimit in garantie si .....s-a rupt filmul. E de o luna acolo si nu da semne ca s-ar ... (vezi toată discuția)
Legea 449/2003 IulianManolache IulianManolache Buna ziua! Am contactat telefonic în data de 14 august reprezentatii magazinului Altex, de la care am achizitionat anul trecut un laptop, in vederea ... (vezi toată discuția)