avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Salariu net!
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Salariu net!

:sorry:Salutare, as dori sa stiu daca salariu net pe care il primesc este unul corect.
Sunt profesor suplinitor necalificat(studii superioare), norma intreaga si am un salariu net in valoare de 550 RON in care intra si un spor de ecran de 67 ron.
In speranta ca ma veti lamuri, va multumesc si va doresc toate cele bune!
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 11:17, 16 Noiembrie 2009
Careeste salariul brut? cei 67 lei reprezentand spor sunt in valoare bruta sau neta?
Buna ziua si va multemesc pentru interes.
Salariul conform incadrarii este de 673 RON, venitul brut este de 740, iar cei 67 RON este un spor in valoare bruta.
Salariul brut 740 RON -
Salariul net 552 RON -
Somaj 4 RON 4 RON
Pensie 78 RON 144 RON
Sanatate 48 RON 38 RON
Fond concediu - 6 RON
Fond garantare creante - 2 RON
Fond concedii medicale - 6 RON
Fond de risc - 6 RON
Deduceri personale 250 RON -
Impozit 58 RON -
Comision ITM (carte la angajator) - 2 RON
Comision ITM (carte la ITM) - 6 RON

Observatii -calcule facute numai pentru functia de incadrare de baza
Venit brut=673+67=740 lei

Calcul salariu angajat PERMANENT:
Salariu Brut = 740 lei Fond Somaj 0.5% = 4 lei
Fond Sanatate 5.5% = 41 lei
Fond CAS 10.5% = 78 lei
Salariu Brut inainte de Deducere = 617 lei
Deducere = 250 lei
Salariu Impozabil = 367 lei
Impozit (0 lei + 16% din 367) = 59 lei
Salariu Net = 558 lei

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxe salariat oana1983 oana1983 :ban:as dori sa stiu ca si angajat in afara de taxele care le platim cu totii , cas , somaj , asig de sanatate , etc , altceva nu main avem de platit, de ... (vezi toată discuția)