Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Am avut un PFA care a fost radiat din oficiu in martie la registru comertului. Eu am aflat tocmai acum 3,4 saptamani cand am fost la registru comertului ca sa inchid pfa ul. Mi-au dat un document care atesta ca pfa ul a fost radiat si mi-au spus sa-l depun la ANAF. La registrul comertului n-am platit nicio taxa. Am fost la anaf si ei mi au zis ca sa depun iar declaratia unica online? In spatiul virtual anaf imi spune ca am de platit o mica suma de bani, dar nu stiu cum sa procedez exact. Ma poate ajuta cineva? Multumesc. O zi frumoasa
Platiti ceea ce aveti de plata din urma la caserie asa cum vi s-a recomandat mai sus, apoi depuneti ultima declaratie unica pentru perioada de activitate al pfa din acest an, adica e declaratia rectificativa pentru 2019 (pentru ca deja ai depus una pana la 31 iulie pentru acest an) si treceti data cand s-a facut radierea, conform a ceea ce ati primit de la registrul comertului. Se va recalcula deci automat perioada de activitate pentru 2019. Dar mai inainte lichidati toate datoriile si contractele cu furnizorii, defiscalizati casa de marcat daca ati avut asa ceva, vedeti daca cumva nu aveti datorii pe la primarie directia taxe si impozite persoane juridice pentru acest pfa. Adica sa aveti in vedere ca daca mai apar cheltuieli cu ocazia acestei radieri, sa puteti sa le treceti in registrul jurnal de incasari si plati, in registrul de evidenta fiscala pentru acest an si deci si in declaratia unica rectificativa.
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.