avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Vecină sensibilă la zgomote usoare
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Vecină sensibilă la zgomote usoare

Buna ziua. Sunt student, am 21 de ani, si am o mică mare problema:

Problemele au inceput de un an si ceva, dar au fost “certuri” minore, mi au fost lasate de catre vecina de dedesubt bilete in cutia postala in care eram rugat sa nu mai aspir, spal rufe, merg prin casa, fac dus dupa ora 20, scrisoare ignorata, desigur, apoi au inceput sa imi fie adresate mici amenintari, cum ca nu am fost bine educat si ca voi fi pus la punct.

A trecut ceva timp, nu am luat scrisorile in serios. Dupa cateva luni, eram in casa cu niste amici, beam un pahar de vin si ne uitam la un film, a venit respectiva sa ma roage sa ma duc la hotel daca vreau sa fac galagie, pentru ca ea nu accepta tropaielile mele prin casa.

Le a trimis amenintari parintilor mei, ca in cazul in care nu iau ei masuri, ia ea, (parintii mei sunt proprietarii, eu locuiesc singur). Tin sa precizez ca nu era trecut de ora 23, probabil nici macar 22. Dupa 10 minute a venit si a inceput sa traga de usa, sa imi dea suturi in ura, sa imi apese pe clanta , sa imi dea pumni in usa, si am preferat sa nu deschid. Exista filmari pe care le am de la acel eveniment si se vede ca este ea.

Parintii mi au spus ca ei stiu de la vecini ca doamna ar avea probleme psihice,
In urma acestui incident mi am gasit clanta rupta, aruncata pe scara, tencuiala din jurul usii sarita, si usa este botita vizibil in partea de jos unde a dat cu picioarele.

Am mers la politie si am fost luat peste picior, ca poate faceam galagie, le am explicat ca era o seara linistita intre amici si nimic mai mult, au inceput sa spuna ca stiu ei cum sunt tinerii si am preferat sa plec si sa nu imi mai bat capul.