Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua as dorii sa stiu daca ma incadrez pentru obtinerea unui astfel de certificat am o firma de transport care din cauza acestei situatii nu mai sunt curse la acelasi nivel mentionez ca in luna martie nu mi a scazut incasarile
Toți operatorii economici a căror activitate este afectată de pandemia de SARS-CoV-2 pot solicita CSU, după cum urmează:
TIP 1 (ALBASTRU) – eliberat în baza declarației pe propria răspundere ce poate fi descărcată de pe platforma prevenire.gov.ro, din care rezultă întreruperea totală sau parțială a activității, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgență;
TIP 2 (GALBEN) – eliberat în baza declarației pe propria răspundere ce poate fi descărcată de pe platforma prevenire.gov.ro, din care rezultă înregistrarea unei diminuări a încasărilor/veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minimum 25% faţă de media încasărilor/veniturilor din perioada ianuarie-februarie 2020.
Csu
genigeni
Buna ziua,
In luna aprilie a scazut la scoietatea un de lucrez CA cu 50 procente insa nu pot obtine amanarea la plata unor furnizor intrucat nu am ... (vezi toată discuția)
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.