avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Inchiriere spatiu magazin mixt, acte necesare
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Inchiriere spatiu magazin mixt, acte necesare

As vrea sa inchiriez un spatiu pentru a deschide un magazin mixt in zona rurala si nu stiu ce acte imi trebuie si nici cu ce sa incep ... As vrea daca se poate sa primesc niste sfaturi !
PS (spatiul despre care vorbesc are rafturi si este special amenajat pentru un magazin mixt)
Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Marți, 2 Iunie 2020
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 12:03, 2 Iunie 2020
Presupun ca aveti o firma inregistrata la Oficiul Registrului Comertului (ORC); nu aveti decat sa incheiati un contract de inchiriere cu proprietarul, sa inregistrati punctul de lucru la ORC si deschideti.

Bineinteles ca mai sunt si altele: casa de marcat etc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Aici as veni si eu cu o precizare mai de detaliu: se peciza mai sus ca dupa semnarea contractului de inchiriere a spatiului, va trebui sa mergeti la registrul comertului si sa inregistati punct de lucru al firmei la adresa acelui spatiu si sa va autorizati la la aceeasi adresa si codurile caen din statut ale activitatilor pe care efectiv le veti desfasura acolo.
Sa aveti grija ca in contractul de inchiriere la articolul care se refera la durata contactului de inchiriere sa introduceti o prevedere exprimata cam de genul: durata contractului este de 3 ani urmand ca el sa fie prelungit automat de fiecare data cu aceasi perioada de 3 ani, daca intre parti nu a intervenit o intelegere scrisa prin act aditional si comunicata celeilalte parti cu minim 30 de zile pana la expirarea perioadei precedente, prin care sa se convina altel.
Precizarea va va ajuta foarte mult la registrul comertului pentru punctul de lucru. Daca nu treceti clar in contract ca se va prelungi automat, veti fi nevoita ca sa urmariti permanent dupa finalizarea fiecarei perioade, sa mergeti la registrul comertului pentru a depune actele dumneavoastra de prelungire a valabilitati punctului de lucru.
Tot pentru acest punct de lucru, nu incepeti sa faceti nicio cheltuiala cu amenajarea, curatenia, schimbarea contractelor cu lumina, salubritatea si alte utilitati, achizitionarea si fiscalizarea la finante a casei de marcat, deca doar dupa ce aveti inregistrat puntul de lucru pe firma dumneavoastra si aveti si certificatul constatator de la registrul comertului si care o sa va trebuiasca la fiscalizarea casei de marcat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Costuri înființare magazin second hand Babes Monica Elena Babes Monica Elena Ce suma este necesară pentru deschiderea unui magazin cu imbracaminte second hand ? (vezi toată discuția)
Urmeaza sa inchiriez un magazin mixt. Alexandru Daniel1107 Alexandru Daniel1107 Buna ziua, urmeaza sa inchiriez un magazin mixt si as foarte recunoscator daca mi-ati oferii niste sfaturi... Stiu ca am nevoie de o contabila care ma va ... (vezi toată discuția)
Punct de lucru Balanmirela Balanmirela Buna ziua! Vreau sa deschid un magazin tip bacanie., aprozar. Am deschis firma, urmeaza sa inchei contractul de inchiriere spatiu. Care sunt urmatorii pasi? ... (vezi toată discuția)