avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 154 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comanda online incompleta
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comanda online incompleta

Buna ziua, am comandat online 4 furtune de vacuum pentru masina. Pe site scria ca au o lungime de 2m. Am fost sunat ca sunt disponibile doar 3 bucati (6m). Am acceptat, iar la deschiderea coletului, am constatat ca mi-au fost trimisi doar 3m, adica 1 furtun intreg de 2m, plus o jumatate. Factura contine explicit 3 bucati a cate 2 m. Problema este ca am platit pentru 6 m. Contactand magazinul, mi s-a raspuns ca e gresita dimensiunea afisata pe site. Pretul este, totusi, printre cele mai ridicate de pe piata. Ce pot sa fac? Daca returnez produsele, cum dovedesc ca am primit doar jumatate din comanda si sa fiu sigur ca primesc banii inapoi. De asemenea, in aceste cazuri, nu ar fi normal ca vanzatorul sa plateasca treansportul, fiind greseala lui? Multumesc
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 22:04, 15 Iulie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
cereti mai intai corectarea facturii, apoi returnati produsul conform facturii corectate. Daca vanzatorul nu-si asuma greseala (chiar daca o recunoaste), va puteti judeca cu el, dar dureaza. Asa ca mai simplu e sa platiti transportul returului

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retur online hex_xeh hex_xeh Buna ziua. Am comandat un produs online si doresc sa il returnez. Stiu ca il pot returna in 14 zile insa stiam ca vanzatorul va plati transportul produselor in ... (vezi toată discuția)
Comert la distanta plummy plummy Buna ziua! Am o cunostinta care a facut o comanda acum ceva vreme prin internet la o firma. A comandat ceva aflat in oferta (compleu lenjerie intima cu 25 de ... (vezi toată discuția)