Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
vă rugăm să ne ajutați cu un răspuns și cu un model de act administrativ
Bună ziua !
Un angajat a depus o Cerere de transfer la cerere.
O altă instituție publică a trimis o Adresă către instituția noastră prin care s-a spus că s-a aprobat transferul, că urmează să se emită pentru angajat Decizia și că instituția noastră trebuie să emită un act administrativ.
Despre ce act administrativ este vorba ?
Este un Acord prin care instituția noastră acceptă transferul ?
sau este vorba despre o Decizie de transfer ?
Vă rugăm frumos;
- ne puteți ajuta cu un model de act administrativ ?
Ce va trebui să conțină acel act administrativ ?
Din ce am văzut în practică, este vorba despre o decizie de transfer. Practic emiteți o decizie prin care se aprobă, ca urmare a adresei nr. .../....., transferul la instituția cealaltă.
În Decizia de aprobare - trebuie să se scrie pentru angajat '
- ce funcție are, ce vechime în muncă are, ce salariu are,.....?..... și data de la care se aprobă transferul ?
Ce ar trebui să se scrie în Decizie?
Care este momentul când trebuie să fie emisă ?