CONTENCIOS ADMINISTRATIV (DISCRIMINARE) Vă salut, am depus o plângere la Consiliul Național de Combaterea Discriminării împotriva unui magazin online care m-a discriminat în calitate de client, comparativ cu ceilalți clienți. Plângerea mi-a fost respinsă de CNCD pe motiv că situațiile (a mea și a celorlalți clienți) nu sunt comparabile. Magazinul a recunoscut și și-a asumat punerea mea pe lista neagră, iar, la rândul lui, CNCD a luat act de acest tratament discriminatoriu, dar a considerat că situația mea, cea de client cu comenzi neridicate (mărul discordiei) nu e comparabilă cu situația clienților majoritari, care nu au comenzi neridicate. Prin urmare se poate traduce cam așa: evreii nu au fost discriminați în al doilea război mondial, deoarece, dacă îi comparăm cu grupul celor asasinați la Auschwitz, toți au beneficiat de un tratament egal, respectiv au fost gazați și ar fi greșit să-i comparăm cu evreii care nu au ajuns în lagărele de concentrare. Deci toată pledoaria se reduce la o propoziție, mai precis la un aliniat din ORDONANȚA nr. 137 din 31 august 2000. Cum combateți acest argument? Se poate face departajare legală între clienți, iar eu să fiu plasat într-o categorie aparte, care să justifice maltratare?