Am facut o comanda online de pe un site cu profil sportiv. Am achitat suma online cu cardul si am primit E-Mail de confirmare plata, inclusiv SMS de confirmare de la Raiffeisen ca mi-a fost debitat cardul cu suma respectiva. A doua zi m-a sunat comerciantul explicandu-mi ca nu are marimea respectiva si in concluzie am cerut anularea comenzii. Suma respectiva aparea in aplicatia bancii ca "suma retinuta" iar data expirarii tranzactiei ar fi fost peste 10 zile. Am facut printuri zilnice pe aplicatia bancii (nefiind prima data cand intampin problema) urmarind creditarea (intrarea in cont) a sumei deja platite. In data expirarii tranzactiei am avut surpriza sa vad ca nu mi-a fost creditat contul cu acea suma, iar suma a disparut si de la "sume retinute". Am scos un extras iar acea tranzactie nici macar nu apare. Am contactat banca telefonic si pe Mail. Explicatia lor a fost una infantila, ecplicandu-mi ca banii au fost returnati. Nefiind de-acord cu explicatia, mi s-a zis ca tranzactia nu s-a efectuat de fapt, adica banii nu au plecat din cont deoarece nu apare in extras (contradictie in explicatie). Le-am pus la dispozitie dovezile: SMS primit de la banca, E-Mail cu plata acceptata de la comerciant, printuri din aplicatia bancii. Sesizarea mi-a fost inchisa cu explicatia ca banii au fost returnati la expirarea tranzactiei adica la 10 zile dupa efectuarea platii.