avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1371 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cum pot recupera pensia alimentară
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cum pot recupera pensia alimentară

Bună seara!
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat bun sunt un elev în clasa a12a si am 18 ani
În data de 28.01.2020 eu împreună cu mama mea fiindca eram minor ea ma asista am.deschis in instanță un dosar pentru majorarea pensiei alimentare de întreținere eu având nevoie la școală de cele necesare si m-am judecat timp de 1 an si 8 luni ,abia după acest timp am primit hotărârea in care tatăl meu a fost pus sa imi plateasca 1/4 din salariul minim pe economie in România adică 347 lei lunar si sa imi dea din urmă majorarea 5000 de lei iar el.nu vrea deloc sa imi dea banii
Menționez că el lucrează în Italia de mult timp dar nu stiu unde si nu am nimic o macar nr de telefon zis scris pe fb si mia zis la început ca are de unde sa imi dea iar apoi nu a mai zis nimic ca cică o sa imi dea din septembrie cate 500 de lei ca sa se compenseze
Ce As putea sa fac sa pot recupera banii
Sa ma duc la poliție ca sa faca pușcărie daca nu vrea sa imi dea banii eu am nevoie înceapă școală trebuie să plătesc transportul sa iau haine etc
Ajutatima va rog
Ultima modificare: Miercuri, 18 August 2021
Alex_toma3, utilizator
Cel mai recent răspuns: Alex_toma3 , utilizator 21:25, 20 August 2021
daca nu are bunuri in Romania, nu prea aveti ce face decat sa acceptati sa va dea cu taraita.
Puteti sa ii faceti si plangere, dar nu o sa rezolvati asa.
Are casa in Italia am facut rost de nr Lui al nevestei lui si am aflat ca are casa in Milano localitatea Cinisello