Buna ziua.
Firma la care lucrez este supusa unui control fiscal pe ultimii 5 ani, mai precis ian. 2016-iun. 2021. In urma cu o luna mi-au cerut toate dosarele aferente acestei perioade, m-au pus sa numerotez fiecare fila (aprox. 120 dosare cu 200-300-400 file) si sa le duc la sediul ANAF. Dupa 30 zile au suspendat controlul (eu cred ca nu au reusit sa verifice documentele-asta este practica lor) si mi-au dat ca masura sa fac inventarul la 30.11.2021 (stocuri, clienti, casa....) pana in data de 27.12.2021. Nu inteleg cum ar putea ei sa verifice in decembrie stocurile din noiembrie, cu ce vor compara acest inventar tinand cont de faptul ca noi nu putem inchide si vor mai fi vanzari si achizitii in aceasta perioada, plati, incasari...... In ce masura pot acestia sa imi ceara documente pe o alta perioada care nu face obiectul inspectiei fiscale? Va multumesc din suflet pt. orice raspuns.
Activitate pfa
cornelia radoi
buna ziua!sunt pfa de putin timp si azi am incasat primii bani,in urma activitatii desfasurate,si m-am lovit de o problema!am chitantier si facturier fiscal ... (vezi toată discuția)
Contabilitate pfa
alina240
Am o nelamurire legata de registrul de incasari si plati.Am infiintat de curand PFA-ul si inca nu am avut incasari. Am in schimb cateva cheltuieli facute din ... (vezi toată discuția)